Menu
ROEN

Termenii și Condițiile Promoțiilor

‍

Termenii pentru Puncte Recompensă

Scopul și aplicarea

Acești termeni (Termenii pentru Puncte Recompensă) se vor aplica Programului de Recompense pentru clienți furnizat de Fairo GmbH, o societate cu răspundere limitată conform legislației austriece, cu sediul în Viena și adresa comercială Am Stadtpark 9, A-1030 Viena, Austria, înregistrată la registrul comerțului de la tribunalul comercial din Viena sub FN 552682v (Furnizorul sau Fairo) pentru utilizatorii înregistrați (fiecare un Utilizator) ai aplicației (Aplicația) care este concepută pentru a acorda beneficii speciale ca recompensă pentru fidelitatea Utilizatorilor față de Fairo (Programul de Recompense). Relația de afaceri dintre fiecare Utilizator și Furnizor este guvernată de Condițiile Generale de Utilizare a Fairo (GToU) ale Furnizorului, care se aplică în paralel și pot fi descărcate de aici. În cazul oricărui conflict între Termenii de Recompensă și GToU, prevederile respective ale GToU vor prevala.

Acceptare și Participare

Făcând click pe butonul „Acceptare” din e-mail, confirmi că ai citit, acceptat și că ești de acord cu Termenii Recompensei. O astfel de acceptare este necesară pentru fiecare utilizator înregistrat al Aplicației pentru a deveni eligibil și pentru a participa la Programul de Recompense și pentru a colecta Puncte Recompensă (fiecare un Utilizator Participant). Poți înceta participarea la Programul de Recompense în orice moment, cu efect imediat, prin e-mail la support@fairo.ro. Fairo poate înceta participarea ta fără niciun motiv, cu o perioadă de preaviz de trei luni.

Acordarea Punctelor Recompensă

Fairo, la propria sa discreție, poate acorda un anumit număr de puncte (Punctele Recompensă sau FaiRons) ca recompensă pentru anumite acțiuni ale Utilizatorilor Participanți în cadrul Aplicației (fiecare o Acțiune Recompensă). Termenii, condițiile, restricțiile și limitările respective care se aplică acordării Punctelor Recompensă pot fi actualizate, modificate, suspendate sau anulate în orice moment, fără notificare prealabilă. Reglementările aplicabile în vigoare, inclusiv o listă actualizată a alocării de Puncte Recompensă pentru Acțiunile cu Recompensă și Beneficiile Recompensă, pot fi găsite pe pagina web Fairo, la www.fairo.ro/fairo-club.

Orice Puncte Recompensă câștigate de tine vor fi creditate în contul tău de utilizator în termen de trei zile lucrătoare de la finalizarea unei Acțiuni cu Recompensă și vor fi indicate acolo. În cazul oricărei rambursări, anulări, contestări, dispute sau a altei solicitări de rambursare în legătură cu o Acțiune cu recompensă pentru care au fost deja creditate Puncte Recompensă în contul de utilizator, Fairo poate reduce soldul Punctelor Recompensă cu suma recompensă. Au fost acordate puncte pentru o astfel de Acțiune cu Recompensă. Dacă soldul de Puncte Recompensă din contul de utilizator este mai mic decât suma primită pentru o astfel de Acțiune cu Recompensă, Fairo poate face o compensare față de viitoarele Puncte Recompensă. Orice reclamație împotriva alocării sau ștergerii punctelor trebuie făcută în termen de zece zile prin e-mail la support@fairo.ro.

Acordarea de Puncte Recompensă unui Utilizator Participant nu creează nicio obligație aplicabilă față de Fairo.

Valorificarea Punctelor Recompensă

Fiecare Utilizator Participant își poate valorifica Punctele Recompensă numai la Furnizor în schimbul beneficiilor (Beneficiul Recompensă) așa cum se arată în lista de pe Pagina Web Fairo la www.fairo.ro/fairo-club, în conformitate cu această schemă de alocare. Punctele Recompensă nu au valoare în numerar sau monetară și nu pot fi schimbate în nicio monedă, bunuri sau servicii, altele decât cele descrise în lista, așa cum este prevăzut pe pagina web Fairo la www.fairo.ro/en/fairo-club la data valorificării.

Modificarea și Încetarea Programului de Recompense și a Beneficiilor

Fairo poate modifica Programul de Recompense, Punctele Recompensă, Beneficiile de Recompensă și/sau orice alte părți ale Programului de Recompensă, la propria sa discreție, în orice moment, pentru orice motiv și fără notificare. Fairo poate face modificări care afectează, fără limitare, procesele, Beneficiile de Recompensă și valorificarea Punctelor Recompensă, regulile de valorificare ale Punctelor Recompensă, disponibilitatea Punctelor Recompensă, Beneficiile de Recompensă și participarea la Programul de Recompense și la Beneficiile de Recompensă. Toate Beneficiile de Recompensă sunt în funcție de disponibilitate. Fairo poate rezilia Programul de Recompense cu o notificare, cu trei luni înainte, pentru toți Utilizatorii Participanți. La discreția exclusivă a Fairo, Fairo poate alege să înlocuiască un Program de Recompensă similar în orice moment, imediat după notificarea tuturor Participanților. Un Utilizator nu poate acumula sau valorifica Puncte Recompensă sau orice alte beneficii după încheierea Programului de Recompense. În cazul în care Programul de Recompense este încheiat, la încetare, toate Punctele Recompensă nevalorificate vor fi pierdute fără nicio obligație sau răspundere, iar orice revendicări ale Punctelor Recompensă nu vor mai fi acceptate. Fairo poate rezilia Programul de Recompense în întregime sau parțial cu o notificare cu mai puțin de trei luni în avans, dacă legea aplicabilă obligă acest lucru, așa cum este stabilit de Fairo la propria sa discreție. 

Prin valorificarea Punctelor Recompensă pentru Beneficii Recompensă, fiecare utilizator recunoaște că el sau ea este responsabil/ă pentru a determina dacă este eligibil/ă să primească Beneficiul Recompensă în conformitate cu legile aplicabile, politicile de cadouri și politicile de stimulente. Fairo poate, la discreția sa exclusivă, să descalifice orice Utilizator Participant din Programul de Recompense și să șteargă Punctele Recompensă câștigate de către orice Utilizator cu efect imediat, fără notificare prealabilă, în cazul oricărei suspiciuni de fraudă, alte încălcări ale legilor, abuz sau încălcare materială a Termenilor Recompensei de către un Utilizator.

Netransferabilitate

Utilizatorul nu poate cesiona și/sau transfera acest Acord sau drepturile sau obligațiile care decurg din acesta (inclusiv, dar fără a se limita la conturi de Utilizator, Puncte Recompensă și/sau Beneficii de Recompensă). Conturile de Utilizator diferite și/sau Punctele Recompensă ale mai multor Utilizatori nu pot fi combinate, conturile comune nu sunt permise. Fiecare Utilizator poate avea un singur cont de utilizator. 

Furnizorul poate cesiona acest Acord sau drepturile sau obligațiile sale care decurg din acesta fără a fi nevoie de un consimțământ suplimentar din partea Utilizatorului.

Legea Aplicabilă și Litigiile

Acordul va fi guvernat de legile austriece. Toate litigiile vor fi supuse instanțelor cu jurisdicție bazată pe adresa înregistrată a Furnizorului.

Reclamații și Informații de Contact

 

Întrebările, plângerile sau reclamațiile tale cu privire la Aplicație ar trebui să fie îndreptate către: 

FAIRO GmbH 

Adresa: Am Stadtpark 9, 1030 Viena, A-1030 Viena 

Email: support@fairo.ro 

Versiune actualizată ultima dată pe 10.08.2022

‍

‍

“Program de loialitate” 

(cod promoție  E2022 / 06) [1]

FAIRO GmbH, Am Stadtpark 9, 1030 Vienna, înregistrat la Commercial Court Vienna (Handelsgericht Wien) sub numărul FN 552682v, (denumit în continuare “FAIRO”), oferă prin prezenta un bonus de 150 RON (denumit în continuare "Bonus pentru Invitație") pentru fiecare client care îndeplinește condițiile de mai jos, mai exact pentru cei care invită un client nou să se înregistreze în aplicația FAIRO începând cu 31.7.2022 pentru prima oară (denumit în continuare "Client Invitat"). FAIRO se angajează și să acorde un bonus de 150 RON (denumit în continuare "Bonus pentru Clientul Invitat") pentru orice Client invitat care se înregistrează în aplicația FAIRO pentru prima începând cu 31.7.2022  și care îndeplinește condițiile de mai jos.

Condiții:

Bonusul pentru Invitație este acordat fiecărui client FAIRO care 

  • este o entitate autorizată ce desfășoară afaceri pe teritoriul României;
  • s-a înregistrat în aplicația FAIRO în condițiile detaliate prin Termenii și condițiile FAIRO;
  • invită un utilizator nou în aplicația FAIRO, folosind codul furnizat în aplicație, utilizator care se înregistrează ulterior drept client FAIRO cu un abonament plătit anual (pachetul RUN), începând cu 31.7.2022

Bonusul pentru Clientul Invitat este acordat fiecărui client nou FAIRO care

  • este o entitate autorizată ce desfășoară afaceri pe teritoriul României;
  • s-a înregistrat în aplicația FAIRO în condițiile detaliate prin Termenii și condițiile FAIRO, pentru prima dată, folosind un link de invitație primit de la un alt utilizator înregistrat în aplicația FAIRO, în conformitate cu termenii stabiliți prin prezenta, începând cu 31.7.2022
  • trece la un abonament anual plătit (pachetul RUN) în termen de trei zile de la înregistrarea în Fairo și nu anulează abonamentul în perioada de probă gratuită de 14 zile și/sau nu se retrage din contractul de achiziție de servicii digitale

Fiecare bonus de 150 RON descris mai sus va fi plătit în contul bancar specificat de către clientul respectiv, în termen de 14 zile calendaristice de la finalul lunii în care s-au îndeplinit toate condițiile de mai sus. Bonusul pentru Invitație va fi oferit o singură dată fiecărui client, pentru fiecare Client Invitat care se înregistrează în aplicație pentru prima dată și face upgrade la abonamentul anual plătit în termen de trei zile de la înregistrarea în Fairo (pachetul RUN). Plățile bonusului pot fi efectuate numai către IBAN-urile care aparțin entității comerciale care invită sau, respectiv, este invitată. Pentru a evita îndoielile, Bonusul pentru Invitație va fi acordat doar o dată fiecărui Client Invitat și fiecare persoană va fi eligibilă pentru Bonusul pentru Clientul Invitat doar o singură dată. Fairo nu este responsabil pentru corectitudinea informațiilor furnizate în aplicație de către utilizator, în special pentru IBAN-urile furnizate. Fairo își rezervă dreptul de a refuza plățile conform procedurilor interne de conformitate.

Promoția va fi guvernată de legile din Austria, cu excepția prevederilor legale conflictuale, iar orice alte conflicte legate de această promoție vor fi soluționate de către instanțele competente din prima instanță (Innere Stadt) din Vienna, Austria.

Procesarea datelor personale în vederea acestei promoții

FAIRO va procesa datele clienților săi sub incidența articolului 6, paragraful 1, litera f). din Regulamentul General Privind Protecția Datelor (EU) 2016/679 (denumit în continuare "GDPR"), în vederea urmăririi intereselor sale legitime pentru susținerea awareness-ului acestui brand și pentru susținerea vânzării serviciilor sale, dar și stabilirea, implementarea și apărarea cerințele legale, precum și apărarea împotriva oricăror pretenții legale. 

Informarea în conformitate cu articolul 13 GDPR

Identitatea și datele de contact ale operatorului: FAIRO GmbH, Am Stadtpark 9, 1030 Vienna, înregistrat la Commercial Court Vienna (Handelsgericht Wien) sub numărul FN 552682v, având adresa de e-mail: dataprotection@fairo.ro.

Scopul prelucrării datelor: susținerea awareness-ului acestui brand și susținerea vânzării serviciilor sale.

Baza legală a procesării datelor personale: realizarea intereselor legitime sub articolului 6, paragraful 1, litera f). din GDPR.

Categoriile de datele personale procesate: date de identificare și de contact, numărul contului bancar (IBAN), informații despre utilizarea aplicației FAIRO și despre emiterea facturilor.

Categoriile de destinatari: nu există.

Intenția de transfer a datelor personale în țări terțe sau organizații internaționale: operatorul de date personale nu are intenția de a transfera datele personale către țări terțe sau organizații internaționale.

Perioada de reținere a datelor personale ale subiecților: până la finalul promoției și 3 ani după aceasta.

Drepturile subiecților: aceștia vor avea dreptul să solicite personal de la operatorul de date personale accesul la datele personale legate de persoana acestora, dreptul de a rectifica sau șterge aceste date sau de a restricționa procesarea lor, precum și dreptul de a se opune procesării și dreptul de portare a datelor. Subiecții au dreptul și să depună o plângere la autoritatea de supraveghere locală competentă și să se adreseze instanțelor competente. Subiecții se pot adresa și Autorității de Protecție a Datelor din Austria, Barichgasse 40-42, 1030 Viena, Austria, www.dsb.gv.at sau autorității locale de protecție a datelor.

Furnizarea datelor personale nu este o cerință legală sau contractuală sau o cerință pentru încheierea unui contract. Furnizarea datelor personale este voluntară. Dacă subiectul nu dorește să-și furnizeze datele personale, acesta nu va putea să primească Bonusul din promoție.

Datele personale nu fac subiectul deciziilor automatizate, incluzând profilarea.

Pentru o imagine de ansamblu completă, informațiile legate de procesarea datelor personale în legătură cu înregistrarea în aplicația FAIRO poate fi găsită aici.

‍

Fairo
Legal
Despre FairoFuncționalitățiAbonamenteÎntrebăriFairo ClubDespre noiBlog
ANPCTermenii și condițiile de utilizarePolitica de confidențialitate
Termenii și Condițiile Promoției
Contact
ANPC