5 probleme pe care nu o să le mai ai ca freelancer cu soluția de Contabilitate Smart

Fairo
Finanțe
July 27, 2022

Viața de freelancer e despre libertatea de a decide pentru tine, nu? Tu decizi când și cât muncești. Tu alegi proiectele în care vrei să investești timp. Tu alegi dacă vrei să muncești dintr-un birou, o cafenea sau de la malul mării. Dar când te lovești de lucruri la care te pricepi mai puțin, cum ar fi să-ți ții contabilitatea PFA-ului sau PFI-ului tău, starea de libertate poate să pară doar o listă lungă de probleme pe care ești nevoit să le rezolvi singur, nesigur, și pentru care pierzi foarte mult timp.

Dar din fericire, chiar și când vine vorba de task-uri stresante precum contabilitate, completat formulare în sezonul fiscal și ținut ordine în finanțele firmei, poți lua cu încredere o decizie care îți va simplifica viața. Poți alege să folosești soluția de Contabilitate Smart de la Fairo, o decizie care îți va reda senzația de libertate și control pentru care ai decis să te faci freelancer. Contabilitatea Smart de la Fairo este o funcționalitate care-ți aduce claritate și control asupra bugetului firmei și care te va scăpa de cel puțin 5 probleme de care te lovești când vrei să faci lumină în finanțele PFA-ului tău. Toate astea cu doar câteva swipe-uri pe telefon.

Swipe și ai scapat de haosul tranzacțiilor personale și de business în același loc


Să-ți ții tranzacțiile personale separat de tranzacțiile de business este regula numărul 1 pentru freelancerii care-și țin contabilitatea la zi. Ușor de zis, nu? Din păcare atunci când ai de mulțumit 5 clienți în același timp, lucrurile devin mai complicate, mai ales dacă folosești același cont bancar pentru cheltuielile personale și de business.

Dar din fericire, cu soluția de Contabilitate Smart, poți să-ți ții ordine în tranzacții cu un singur swipe. Îți explicăm imediat cum funcționează. Îți conectezi contul sau conturile bancare la aplicația Fairo și apoi, cu un singur swipe, îți etichetezi tranzacțiile de business și alegi dacă veniturile tale sunt impozabile sau cheltuielile deductibile. Atât de simplu. A, și apropo, dacă ai tranzacții cash, le poți adăuga manual în aplicație ca să ai totul în același loc.


Swipe și nu mai lași contabilitatea pe ultima sută de metri

E absolut normal să tot amâni task-uri ce țin de contabilitate când te gândești la toată birocrația și la tot timpul pe care o să-l pierzi. Dar timpul pe care îl pierzi și stresul pe care îl trăiești în sezonul fiscal, când încerci să clarifici într-o zi finanțele PFA-ului tău din întregul an, sunt o problemă reală.

Dar cu soluția de Contabilitate Smart de la Fairo îți poți ține contabilitatea la zi super ușor, direct de pe telefon. Trebuie doar să-ți etichetezi tranzacțiile de business în aplicație și soluția de Contabilitate Smart îți va afișa în timp real statistici cu încasările și cheltuielile tale. În felul acesta, o să ai o privire de ansamblu extra clară asupra bugetului PFA-ului tău.

Swipe și ai scăpat de anxietatea din preajma sezonului fiscal

Există o întrebare care bântuie freelancerii întregul an: “oare câți bani trebuie să pun deoparte pentru taxe și impozite?” Ce este cu adevărat chinuitor este că-i găsesc răspunsul abia în sezonul fiscal. Dar cu soluția de Contabilitate Smart ai putea trăi cu zero anxietate fiscală, pentru că îți dă răspunsul la această întrebare de fiecare dată când deschizi aplicația Fairo. E super simplu. Îți etichetezi tranzacțiile PFA-ului ca venituri impozabile sau cheltuieli deductibile și calculatorul pentru impozite în timp real îți arată în orice moment al anului câți bani să pui deoparte pentru sezonul fiscal. În felul ăsta ești mereu liniștit, gata să-ți plătești impozitul.

Swipe și spune “pa, pa” tabelelor și teancurilor de hârtii

Prin definiție, freelancerii sunt oameni care găsesc singuri soluții la orice problemă ar întâmpina. Chiar și când vine vorba de contabilitate. Dar dacă soluția pe care ai găsit-o înseamnă tabele greu de înțeles și teancuri de hârtii în care e super ușor să te pierzi, s-ar putea să ai nevoie de ajutor ca să-ți simplifici procesul. Încearcă să-ți ții contabilitatea cu Fairo și vei avea toate datele în aplicație, pregătite să generezi rapoarte oricând. Pentru că da, cu soluția de Contabilitate Smart generezi în câteva secunde rapoarte precum: Registrul-Jurnal de Încasări și Plăți, Registrul de Evidență Fiscală și (în curând) Registrul Inventar.

Swipe și n-o să mai urăști nimic la viața de freelancer

Practic, aplicația Fairo face pentru tine tot ce urăști tu mai mult: se ocupă în fiecare moment al anului de finanțele PFA-ului tău ca să fii pregătit tot anul pentru sezonul fiscal. Descarcă-o, încearcă soluția de Contabilitate Smart, câștigă mai mult timp pentru lucrurile pe care iubești să le faci ca freelancer și claritate în bugetul PFa-ului tău.